Digitális ügyintézés

Rólunk

Digitális ügyintézés

Megértjük az Ügyfeleink azon igényét, hogy a jelenlegi helyzetben sokan megpróbálják a lehető legtöbb ügyüket – ideértve jogi ügyeiket is – elintézni, anélkül, hogy kimozdulnának az otthonukból. Mi ebben is igyekszünk kiszolgálni az ügyfeleinket és segítséget nyújtani számukra.

Nálunk a legtöbb jogi ügytípus esetében lehetősége van arra, hogy az otthonából, kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézze a jogi ügyeit, így még a dokumentumok aláírására sem kell bejönnie az irodába.

Csupán arra van szüksége, hogy rendelkezzen számítógéppel, mikrofonnal, webkamerával, valamint megoldott legyen az Ön részére átküldött dokumentumok kinyomtatása. Mi így vigyázunk ügyfeleinkre!

Természetesen amennyiben igényli, minden esetben lehetőség van személyes konzultációra is, valamint az általam szerkesztett okiratok személyesen, az ügyvédi irodában történő aláírására is. Személyes konzultáció céljából állok ügyfeleim rendelkezésére a patinás, Liszt Ferenc tér alatti irodámban előzetes időpont egyeztetést követően.